dilluns, 11 de març del 2013

Vaja, vaja! Un resum de l'última estanyada fet per algú que no hi va ser... No t'ho perdis!



Vaja, vaja!
Ja ha passat l’Estanyada/Calçotada, encara que semblava mes bé l’Estanyada/Castanyada.
Sembla que va ser un desastre. Tot va sortir malament.
No sóc jo qui ha de fer un resum... no hi vaig poder anar... aquest cop vaig ser baixa i com sempre dic: “es que no us puc deixar sols”!!

En Roberto i la Dubi no hi van anar, sembla ser que tenien un altre compromís. 
L’Eva i la Dori tampoc, a última hora es va posar malalt en Rocky i es van haver  de quedar a cuidar-lo. 
L’Oscar tenia feina. 
La Paula i en Pina van anar just per dinar i no es van quedar a dormir. 
L’Agnès també va arribar a l’hora de dinar.

Ja vam canviar el dia d’anada, aquest cop vam quedar dissabte a les 10h.a Moià. D’entrada només hi eren Josep, Mariona, Emma, Jaume, Victoria, Frijolito i Lali (ja he dit que els altres o fallavem o arribaven més tard).   

Encara a Moià, l’Emma es fot de lloros, millor dit d'ull i el resultat es espectacular. Sort que hi era la metgessa aquella que sempre portem amb nosaltres i li va fer les cures necessàries. 


Pobreta Emma! mireu l’ull i la seva evolució. Primer inflat i després va passant per tota la gama de colors. La nena es tot terreny però la cara de la Mariona es un poema i la d’en Josep me la puc imaginar. 


A partir d’aquí imagino que el bon humor no era el més predominant. Ja he dit que jo no hi era però me’n puc fer una idea molt clara. Ningú m’ha parlat dels calçots, imagino que estarien bons però...  tot era l’ull de la nena. 

 

Per afegir mes llenya al foc el Barça perd el partit amb el Madrid. 

I per acabar m’han dit que a les 11:30 ja estàveu dormint. 

Aquest és el resum que he fet sense ser-hi, m’agradaria una ampliació que segur que hi falten coses.

Nois! que s’ha de repetir l’Estanyada amb màxima assistència, amb  o sense calçots i treure’ns aquest regust tan lleig de la boca!!! 

Pili.

P.D. Mariona: I fer fotos de tot el grup i de tot allò que fem per fer un reportatge com cal! :)