dissabte, 5 de maig del 2007

La gent flipa...

...quan li dic que tiro les cartes del tarot. Flipen. Reconec que deu desconcertar una mica al principi, però és que si a més a més llavors comences a explicar que fas classe amb tota una colla d'amics i que us passeu tota la nit tirant-vos les cartes (això ho vam fer algun dia, oi?), doncs la gent flipa al quadrat.

Jo estic totalment disposat a fer una Estanyada, tot i que ara per ara, el que més urgència té, és purificar les cartes amb els quatre element, perquè les tinc fetes una caqueta que no em funcionen!

Res, menys jalar i més tirar les cartes!! A 30 la tirada!!! Banzaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Les meves, de fet... no m'han funcionat mai... ainsss.... i no hi ha més elements per fer la neteja!!! Juer l'altre dia no em feien cas!!!! Atenció que en breu li començaré a donar vidilla al blog!!!!

Què collons espereu per apuntar-vos a publicar!!! Quina penya!!!