dimecres, 9 de maig del 2007

Parlant de l'Estany...

Com que aquí si les coses no van així, no prosperen ni a la de tres... aquí llenço la meva proposta...

Estanyada Rave 2007

Dates: què tal d'aquí un mes? 9 de Juny?
Es pot pujar divendres qui vulgui, dissabte qui vulgui, diumenge qui vulgui, baixar dissabte qui vulgui, baixar diumenge qui vulgui... juer... em direu que no està fàcil el tema!!!
Ubicació: La casita de la colina (véase Estany!!)
Activitats: ummm!!! Venga hombre!!!

Ala, y con esto y un bizcocho... nus vemus dimartes que viene a las ochu!!!!

Salut!!!!!

3 comentaris:

En Massagran ha dit...

Titu, jo aquell cap de setmana impossible. Hi ha un col·lega estranger per aquí i segurament dissabte matí pujarem el Pedraforca (serveixi aquesta nota com a invitació a tots aquells que els interessi; val a dir que és una excursió exigent, d'unes 6 horetes i desnivell acumulat d'uns 600 metres, refugi a 1.900m i cim a 2.500).

Posats a posar-hi galtes, què tal el cap de setmana del 22 al 24 de juny?

De moment jo proposo mantenir el cap de setmana del 8 al 10 i pugem quan poguem!

Anònim ha dit...

Collons quina penya!!! Jo m'hi apunto a tot... ja ho diu la dita...
Viam si demà concretem, que això sembla un diàleg Jaume-Josep... però demà sortim amb conclusions!!!

Ieeeeeeeeee!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Després de veure que sou una colla de rajats... queda posposat el tema de l'Estany fins a trobar altres dates... Rajats!!!!