dilluns, 7 de gener del 2013

EL RACÓ CREATIU DE LA PILI

No sé si aquest racó que heu fet és per aquestes coses, però jo tenia ganes d’escriure una miqueta i m’hi he posat!
Avui els reis m’han instal·lat unes estanteries al menjador de casa...
Necessitava més espai!
He mogut el piano a una altra habitació i m’he fet el raconet de la creativitat. 
L’he col·locat al lloc que el feng shui mana, la veritat és que no hi havia un altre lloc.
En aquest racó hi he posat els mandales, els colors per pintar-los i tot el tema de la llana i fil que he descobert últimament.  

Mai hagués pensat que jo, la Pili, podria estar enganxada a fer coses manuals! Però he descobert que m’agrada.  Ja sé que soc rara però... sentada al sofà, amb un cd de mantres que sona mentre els canto, una petita làmpada enfocant els dits i un ganxet jugant amb la llana, em relaxa més que qualsevol altra técnica de les que conec.   
Puc passar hores i hores  desconnectada del  mon!

Bé, no penseu que es cap meravella. Les estanteries  son Ikea i he copiat coses de la meva super profe. Son idees pràctiques per guardar cosetes.

Gràcies Mariona per ensenyar-me aquest nou món!

Pili.

4 comentaris:

Mariona ha dit...

Pili!!!
Aquí una emocionada!!!

El que més ilu em fa és que et relaxi fer cosetes a mà!! A mi em passa el mateix! ;)

Mil gràcies a tu!

PD: ara ja podem dir i confirmar que l'alumna supera a la mestra, jijijiji.

En Massagran ha dit...

Carai Pili, m'ho he hagut de mirar una bona estona per reconèixer que era darrere la porta del menjador!

T'ha quedat molt xulo!! Una abraçada i fins aquest vespre, espero!

Unknown ha dit...

Bon diaaa!!! Quina emoció poder escriure al blog!!
La veritat és que després de finalitzar un puzzle de 1000 peces em vull endinsar una mica més al camí de la llana i el ganxet. Estic enamorada dels barrets i necessito ajuda per començar!!!

Pili, m'encanta la idea dels prestatges! Ja he pres nota i he fet espai als meus per una futura incorporació al món del ganxet!!

Ens veiem al vespre!!

Una abraçada!!

eva ha dit...

Bon dia a tothom!!!
Que tal s'han portat els reis?
...vaig escriure l'altre dia però no se perquè no es va publicar...
aviam si ara ho faig be.